مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت عزل مدیر بحران شهرداری مشهد چه بود؟ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم فرماندار سرخس: ۶۰ میلیون مترمکعب سیلاب مشهد از مرز‌های شمالی خارج شد ۴ نفر از یک خانواده ۵ نفره در روستای آلما جوق فریمان قربانی سیل شدند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: شورای ششم ترکیبی از تخصص، جوانی و تجربه است

  • کد خبر: ۱۰۶۹۳۰
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
شهردار مشهد مقدس: شورای ششم ترکیبی از تخصص، جوانی و تجربه است
شهردار مشهد گفت: مشهد دارای شورای شهری است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و ۱۵ نفر از متدین‌ترین و با اخلاص‌ترین نیروهای سطح جبهه انقلاب در این شورا فعال هستند و در این دوره شاهد ترکیب تخصص، جوانی و تجربه هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، "سید عبدالله ارجائی" در آیین بزرگداشت روز شوراها که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کشور ما و دنیا یک مدل و الگو حاکمیتی جدیدی مبتنی بر مردم سالاری دینی ارائه کرده است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب در زمان تاسیس جمهوری اسلامی ایران، با راهبرد قاطع و مدقن خود فرموده‌اند جمهوری اسلامی ایران، نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر که این فرمایش یک پیام روشن داشت که آن هم ارائه مدل جمهوریت و حکمرانی براساس دو اصل اسلامیت و جمهوریت است.

شهردار مشهد ضمن اشاره به اینکه مردم در طول بازه زمانی مشخص چهار بار پای صندق رای آمده‌اند تا ارکان اصلی اداره حکومت را با واسطه و بی‌واسطه انتخاب کنند، بیان کرد: ظرفیت بالای قانونی و اصول مترقی آن باعث شد در ترکیبی از مردم و حاکمیت به بهترین نحو حاکمیت مردم را داشته باشیم.

ارجائی خاطرنشان کرد: گستردگی شوراهای شهر و روستاها در اقصی نقاط شهر، سطح نفوذ و میزان ارتباط آنان با مردم مثال‌زدنی است و به پارلمان محلی ملی تبدیل شده‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه تحقق اراده مردم در اداره امور در جای جای حکومت و سرزمین مشاهده می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه شوراها در طول پنج دوره نشان دادند که میان مردم جای خود را باز کرده‌اند، در مشهد نیز از دوره اول انتخابات شوراها با استقبال چشم‌گیر مردم مواجه شده‌ایم و هر دوره بر غنای آن افزوده می‌شود.

شهردار مشهد تصریح کرد: مشهد دارای شورای شهری است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و ۱۵ نفر از متدین‌ترین و با اخلاص‌ترین نیروهای سطح جبهه انقلاب در این شورا فعال هستند و در این دوره شاهد ترکیب تخصص جوانی و تجربه هستیم.

ارجائی اظهار کرد: حمایت شورای اسلامی شهر مشهد در اصلاحیه و تصویب بودجه، تصمیمات کلیدی و اقدامات اساسی مدیریت شهر مانند انتقال پادگان، رویکرد آنان به شریان‌های اصلی شهر مانند مترو و حمل‌ونقل عمومی مثال‌زدنی است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->